Just a moment is all it takes

Inlägget postades:

Kvällen har spenderats tillsammans med kära vänner och ett födelsedagsbarn. Barnet i fråga har fyllt hela fyra år (i och för sig i onsdags), FYRA år! Jisses amalia, var tar tiden vägen?

Denna underbara lilla varelse har man följt sedan han låg i mamma Mathildas mage och var 8 veckor gammal (då de avslöjade för alla) och jag älskar honom mer och mer för var dag som går. Jag har haft turen att bo i samma hus som familjen Dahlin/ibarra i 5 hela år vilket medfört att man varit väldigt nära i Lucas och hans underbara lillebror Elios uppväxt (glömde jag berätta om min enorma kärlek för denna lilla undergosse oxå?). Behöver jag nämna tomrummet de lämnat nu när de flyttat till hus ute i Holmsund? Tur jag har ett eget rum i huset (Lucas bestämmelser).

Nä, nu ska jag försöka kravla mig ut Lucas sovande armar och joina de andra vuxna i sällskapet, ett glas vin med min kompanjon fröken Dahlin skulle avsluta en underbar kväll helt makalöst bra.



    Taggar:


  Ellinor

Naaaw finaste ni! Kan inte fatta att Luca blivit så stor. Minns när han var typ nyfödd och Mathilda kom upp med han till din lägenhet. Vad händer med tiden?!



Blogg: http://ellinoroskarsson.blogg.se





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: