Working 9 to 5....lr?

Inlägget postades:

Blev ändringar i mitt ack så strukturerade schema i veckan. Hann till jobbet kl 13 idag för att bli tillfrågad att jobba natt inatt och imorgon natt istället för dagsjobb både torsdag, fredag. Var inte sen på att säga ja då även dubbellön stod på schema för nattens timmar + att nattjobb är sweetelidoo!

Även lyckats komma igång med träningen igen, i veckan har två cxworks pass hunnits med vilket innebär att min mage känns som att den sprungit ett marathon självmant med kroppen släpandes efter...lr nåt. Lyckan i mitt lillhjärta när man är frisk nog från mr Chron att orka träna går inte att beskriva! Det é nice!

Längtar tills dessa två dagar är över och fredagen är kommen. Varför kan man fråga sig? Därför det innebär att min vapendragare Ellinor äntligen kommer hit på besök efter att ha varit frånvarande från Umeå sedan mitten på juni. Vi ska tillsammans göra Umeå osäkert med allt vad det innebär, men först ska vi va barnvakt åt dessa underbara småkillar!

    Taggar:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: