Ny design - ny start på blogglivet

Inlägget postades:

Nu när min kära vän Matilda varit så snäll och designat om min blogg känner jag ett sug av att göra ett nytt försök att bli en del av bloggvärlden åter igen...om jag lyckas är en annan femma.

I min fina vänskapskrets har vi startat en ny tradition, nämligen månadsmiddag - vilket helt enkelt innebär att vi samlas en gång i månaden och äter, äter och äter. Ikväll var en sådan kväll. Temat var italiensk afton. Innebörd: 5 rätters middag. Tur man tränat upp magaskinnet i sina dagar säger jag bara. Om jag hade fått punka på cykeln när jag skulle hem hade det inte varit någon fara, kunde ha rullat mig hem självmant efter den middan. Kul hade vi, god mat åt vi (uppenbarligen), vin drack vi och om en månad är det dags igen. Sjukt bra tradition om ni frågar mig, särskilt då vi alla jobbar olika tider på olika dagar och har svårt att hinna ses. Denna middag gör det möjligt för oss att iallafall samlas allihopa en gång i månaden.

Nåväl, nu ska jag försöka rulla mig i sängs och fortsätta jäsningsprocessen som pågår i min arma mage...varför slutar man inte äta när man tänker det första gången?

Litet bildhopplock från kvällen

    Taggar:


  Ellinor

Wiiieee vad roligt att du är tillbaka! Vila magaskinnet tills jag köm höppen nästa helg! :D



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: