Bästa helgen i mannaminne

Inlägget postades:
Helgen startade med en ledig dag. Den återkommande fredagsträningen i form av Bodybalance kördes. Under avslappningen pratar de om att man ska tänka på vad som får dig att må bra och vilka som gör dig lycklig. Jag har världens bästa vänner och familj, de får mig att må så bra. Under denna avslappningsstund blir man så otroligt lycklig och tillfreds när man ligger med ögonen stängda och tänker på allt som får en att må bra. Jag kan med gott mod säga att jag inte mått så bra som jag gör nu på ett bra tag och även det gör mig så otroligt lycklig.

Varför denna rubrik då? Jo, denna helg har jag tillbringat med människor som jag verkligen tycker om och får mig att må bra. Bara att sitta framför tv:n en fredagskväll med godisskålen i knät, så det ska låta på tv:n och med otroligt fint sällskap i soffan gör mig så lycklig just nu. Om du skulle ha frågat mig för ett halvår sedan skulle inte jag ha tyckt att en sådan fredagskväll varit så märkvärdig, men just nu insuper jag all lycka och kärlek som finns runtomkring mig. Precis som man ska göra här i livet!

Lördagen var bara så otroligt rolig. Skratta gjorde jag, åt gott gjorde jag, njöt av stunden gjorde jag, dansade gjorde jag, skrattade lite till gjorde jag, umgicks med underbara människor gjorde jag. Utgång på kvällen var bara toppen över i:et!

Två människor som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, som får mig att må väldigt bra, är detta vackra kärlekspar.



Ännu en människa som ligger mig otroligt varmt om hjärtat, som jag äntligen ska få återse i helgen efter ett år åtskilda är denna underbara donna.




Sedan finns det ju någon i mitt liv just nu som bara är så fin och omtänksam, name unknown to you.

Jag har som sagt världens bästa vänner och familj. I helgen ska jag äntligen få återse några av de, jag längtar. Ta vara på det som får dig att må bra i ditt liv och välj bort det/de som får dig att må dåligt. På det sättet är det lättare att ta itu med eventuella hinder som kommer i din väg!
    Taggar:


  Ellinor

Åh Wickan, du resonerar så klokt. Jag håller med om vartenda ord! Längtar såååå tills jag får krama om dig igen min älskade älskade underbara! <3



Blogg: http://ellinoroskarsson.blogg.se/





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: