Kaffe i mitt hjärta

Inlägget postades:
Det finns ett ställe på sjukhuset som gör det godaste kaffet i mannaminnet, Kahls kaffe. Superhärlig personal, supermysig affär och som sagt: kaffet där är årets livselixir! Nästan så det tar mitt beroende för julmust.
Något ännu trevligare är att man får ett ordspråk på kvittot, ett nytt för varje dag.

Dagens ordspåk: Frågan är inte vad som är meningen med livet, utan vad som är livets mening för dig.

Ja, årets bästa affär helt enkelt och jag säg int om he!

JobMeal, släng er i väggen! Kahls kaffe is the shit!
    Taggar:


  Jossan

Dom är superbra :) Hittar massa kul där!



Blogg: http://josefina.blogg.se/


  JOBmeal

Denna totala sågning beror endast på okunskap och inget annat. Man kan med ett snyggt utförande lura de flesta sinnen, så även smaken. Vi på JOBmeal har ett enda ordspråk: JOBmeal, när riktigt gott KAFFE är viktigt. Efter du köpt en kaffe hos oss glömmer du bort att kolla kvittot och förs upp högt ovan molnen i en till närmelsevis erotisk smakupplevelse. jag skickar därför en länk till vår produktkatalog för vägledning vid nästa köp av en riktig kopp kaffe. http://www.jobmeal.se/userfiles/Dokument/produktbroschyr_09.pdf



MVH JOBmeal

Med förhoppning om att i framtiden få stå till tjänst.



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: