1 år och 11 månader senare...

Inlägget postades:
På min vandring i cybervärlden ramlade jag in på den glömda bloggen och tänkte att....tja, varför inte skriva ett nytt inlägg sisådär snart två år för sent. Kan inte säga att värst mycket har hänt, men en liten re-cap kan jag väl göra (vet ju att så många är intresserade av mitt händelserika liv):

- Har gått och blivit legitimerad sjuksköterska OCH redan hunnit jobba mer än ett år. Jobbar även på avdelningen jag alltid drömt att jobba på, nämligen barn 2 på NUS. Har även världens bästa arbetskamrater.
- Sett en helsikes massa serier och avverkat ett antal nutellaburkar.
- Huset jag bor i har utökat sina inneboende med en underbar liten gosse, Elio, som fyller 2 år i sommar (sa ju att det va längesen jag skrev). Luca (storebror till Elio) har hunnit bli 3½ år och Mathilda och JP (föräldrarna) kanske snart ska lämna mig ensam i detta skräckinjagande hus. Hur ska det gå? Får lov att hyra in mig ovanför deras garage lr nåt...Som ni kanske förstår har dessa människor en väldigt speciell plats i gammhjärte mitt.
- Hunnit fylla både 23 och 24 år....25 närmar sig med stormsteg and I´m living the dream!
- Jag och min vapendragare Ellinor har bokat resa till USA. Vi åker den 27:e maj och blir borta i tre hela veckor! Detta är helt sjukt overkligt enligt mig, särskilt eftersom jag inte varit utanför Svea rike på 7 år och särskilt eftersom det högst troligt kommer bli resornas resa och att jag kommer att ha the time of my life!
Kommer faktiskt inte på något mer...kunde summera ihop två år av mitt liv på 5 punkter, hejja mitt liv!! Nu får vi väl se om det tar ytterligare två år innan nästa uppdatering.

Over and out!


Bjuder på lite pix på de fina människorna som förgyller min dag lite extra.
Söta lilla Elio.

Jag och Luca gömmer oss för alla jobbiga paparazziz..

Jag, Mathilda och JP i våra glansdagar!

Jag och min underbara Ellinor i helgen. Tog nämligen mitt pick och pack och åkte till Lycksele för att njuta av underbart sällskap, väder och reseagendor!
    Taggar:


  Ellinor

Hoppas du är tillbaka för att stanna! ;)



Blogg: http://ellinoroskarsson.blogg.se/


  JP

Hyra!!!!??

Du får ju bo gratis när och hur du vill ( kanske inte riktigt hur men du fattar)

Kul att du bloggar igen :)



Blogg:


  Jenny

Kul om du bloggar igen, du måste fortsätta under resan också!:)



Blogg: http://jennydanielsson.blogspot.com


  Anonym

Hej alla fina! Ni röstar väl på mig till Miss World Sweden 2012?!



http://www.missworldsweden.se/kval2012/mirela_hajric



Blogg:


  elin

yeey, youre back!!!!!!!=) ses i helgen=) puss



Blogg:


  Hanna S

Hej du bruden.

att du hade en blogg du me. Vad kul., har snabbkollat lite på den och måste säga att det var riktigt kul att kolla vad wickan gjorde innan jag fick äran att lära känna dig...



många kramar



Blogg: http://Nattmusen.blogspot.com





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: