5 veckor

Inlägget postades:

Helt sjuk tanke att jag befinner mig på ett plan till USA om EXAKT fem veckor! Har redan börjat småpacka, kan inte hålla mig.

Idag skulle jag egentligen va duktig och fara ut och springa, 12 veckors schemat till att bli en löpare har ju nu för tiden blivit min bibel, men idag tog jag en paus då mr chron inte ville va med och leka. For på stan istället och slösade lite USA-pengar hemskt nog. Borde ha hållit mig till löpspåret istället!

Kvällen spenderas i goda vänners sällskap en trappa ner i Dahlin/Ibarra residenset, men god mat, god dryck och ett gott skratt på läpparna! vilken tur man har att få ha så goda vänner runtomkring sig.

Imorgon blir det dock ett efterlängtat träningspass. Ovanstående goda vänner och undertecknad har nämligen hyrt sofiehemsskolans gympahall. Där blir det årets första innebandymatch (vi ska nämligen införa månadsmatcher). Kan ju tålas att säga att mina händer inte är van att hålla i en innebandyklubba, sist jag spelade var för sisådär 10 år sen! Fasen va tiden går fort och fasen vad jag kommer att leverera sneskott och "missamåletskott" imorgon! Roligt blir det dock.

Nä, dags att signa ut. See you later, gater!

    Taggar:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: