I can see your halo

Inlägget postades:

Fått en ny och bra kvällsvana; att ringa min kära kompanjon, vapendragare, min halva, min "Emil", min vän Ellinor. Då vi båda är uppe mycket längre än läggdags så passar vi på att skratta av oss lite med varandra om dagens tokigheter. Det är en ära att få ha en sån underbar vän som hon!

På tal om ära. Min kära kusin Emma ringde mig i veckan och frågade om jag skulle vilja bli gudmor, lr fadder som det nu heter, till hennes och Johans underbara lilla gosse Olle! Självklart svarade jag ja! Vilken ära att få en sådan förfrågan! Ska ta min uppgift på fullaste allvar:) lägger in en liten bild på underbarnet.

    Taggar:


  Ellinor

Vad vore livet utan OSS min kära vän! Tur att vi aldrig behöver fundera på det :) Puss på dig <3



Blogg: http://ellinoroskarsson.blogg.se/


  Gisela

Dags att börja råplugga bibeln då ;)



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: