Jag förvånar mig själv med ytterligare ett inlägg...

Inlägget postades:

Har fått en dålig vana - måste se dagens avsnitt av unga mödrar innan jag kryper till kojs. Dåliga vanan består inte bara av tv-tittandet i sig utan snarare mer att jag just kommit på att "ja, unga mödrar är ju så sjukt bra så det måste jag se"! Kanske förälskat mig i danskarnas romantiska "jagspyrgrötmedansjagpratar" språk, vem vet?

Idag avverkat ett tre kilometers intervallpass, enligt mig och runkeepers datakonfiguerade röst gick det över förväntan. Även hunnit jobba till 21.30 ikväll vilket innebär att jag borde va trött nu men icket. Kan nog bero på att mr chron blivit nedryckt av 1000 olika mediciner och då valt att ta semester efter att ha varit överjävlig i sisådär 8 månaders tid och ingen är lyckligare än mig!

Nä, man kanske skulle krypa till kojs, ska ju trots allt upp kl 05 för att jobba, men jag klagar inte:) bara man lyckas somna nångång...knepigt det där...

    Taggar:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: