Kan det inte bli imorgon snart??

Inlägget postades:

Jo just, varit vaken sedan 07 imorse då kära mor min anlänt från samhället also known as Malå för att tillbringa lite tid med dotra sin. Det var årets bästa uppvaknande. Dagens bästa lunch spenderades på en nyöppnad thairestaurang med födelsedagsbarnet Emily som passerat 25-strecket. Gruvar mig för dagen då även jag hamnar på den övre sidan om ovanstående streck, känner mig ju redan gammal som det är!

Känner mig även idag som ett barn innan julafton (vilket gör att gammkärringen i mig jublar då hon får ta en välbehövlig semesterdag). Imorrn åker jag nämligen till Skellefteå och nej, det är inte därför barnet i mig är lyckligt, utan för att imorrn blir det ett efterlängtat och kärt återseende med gamla goda vänner som jag inte träffat på evinnerlig tid. Vi ska imorgon dra på spacklet, damma av partykostyman och tränga in oss i klackepjuxen för att gå och se loreen och skaka våra lurviga till rytmisk musik! Det ni, inte illa va?? Så ska en fredagskväll spenderas!

Jag, Elin och Mathilda (de efterlängtade vännerna) för sisådär 3 år sedan. Tiden går fort när man blir gammal, lr hur var det nu?

    Taggar:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: