Påskafton

Inlägget postades:

Anlände igår i Malå med allting så nära. Blev välkomnad med sjukt god mat och det största påskägget i mannaminnet som mamma gått och vunnit.

Just avslutat en 5km intervallöpningstur i elljusspåret, precis enligt schemat i "hur du blir en löpare på 12 veckor". Just gjort klart vecka ett, vilket jag tycker är en bedrift i sig då jag alltid hatat löpning.

Nånting har dock hänt; njöt av löpturen idag. Solen sken, fåglarna kvittrade och jag slet som ett djur i snön och njöt! Konstigt...

Idag blir det mys i solen med kära mor. Om man har tur kanske man får steka pannkakor över öppen eld och sen doppa i flåtet...men då ska jag ha tur! Kvällen spenderas i småbrödernas sällskap med öl och vin som tilltugg!

    Taggar:


  Anonym

Och jaaaaaaaag:)



Blogg:


  Anonym

Och duuuuuuu!!!;)



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: