Äntligen

Inlägget postades:

Klockan är nu 08.54 och vi har nu sovit våran första natt här i jacksonville, drog en tolvtimmars, riktigt behövligt efter gårdagens flyglektioner.

Klimatet här är helt otroligt, så färgstarkt och vackert! Folket är supertrevligt och de får mig verkligen att vilja använda min knaggliga engelska. Igår blev vi bjudna på barbeque till grannarna där det serverades amerikanska burgare med allt som hör till, mumsfillibabba!

En lite tråkigare sak kan ju då vara att vi anlände i sommarens första tropiska storm, regnar som aldrig förr, himlen har bokstavligt talat öppnat sig och igår gick strömmen av all blåst. Men, då kan jag kryssa av det på min "att uppleva innan jag dör" lista!

Idag blir det shopping för fulla muggar då vädret fortfarande vill hålla oss inomhus, men vi är inte bittra! Vi är ju för fasen i USA!!!

Även hunnit prova med en dunkin donut och världens speaste kaffe! Mer bilder kommer sen!

    Taggar:


  Anonym

hej gumman. skönt höra att du är framme " over there" och har det bra.här blåser nordanvinden så passa på och gnjut i värmen, men var verkligen de där anisbröde gott? kramar från mor.



Blogg:


  mor

hej gumman. skönt höra att du är framme " over there" och har det bra.här blåser nordanvinden så passa på och gnjut i värmen, men var verkligen de där anisbröde gott? kramar från mor.



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: