Nedräkning påbörjad...på allvar!

Inlägget postades:

En resa som man halverst impulsbokat i januari, som man planerat och halverst längtat ihjäl sig efter är farligt nära nu, kan nästan ta på den med mina fingrar alltså! 11 dagar och 7 arbetspass kvar innan jag och Ellinor lämnar den gråa vardagen för varmare breddgrader med fler kulörer. Kan inte förstå mig själv ens när jag nu kan säga till folk att vi åker nästa vecka! Tror ni man kan bokstavligt talat spricka av längtan?

Nä, nu ska jag cykla iväg på min svarta panter och avverka ännu ett arbetspass - imorgon är det då bara 6 arbetspass kvar! Tur jag gillar mitt jobb...tiden går fort när man har roligt:)

    Taggar:


  Ellinor

LYCKA! <3



Blogg: http://ellinoroskarsson.blogg.se/





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: