Start spreading the news..

Inlägget postades:

I'm leaving today! Just checkat in vårt ack så feta bagage på 21,8 kg och sitter och käkar frulle. Känner oss dock väldigt "on the road", ej materiella varelser så att säga. De där 21,8 kilogrammen står nämligen för oss båda. Detta innebär ju då att vi kan shoppa för ytterligare 23 kg...materiella wickan lever kanske ändå kvar någonstans därinne.

Har nu en 15h lång flygresa framför oss. Detta hade jag dock inte tänkt igenom förrän nu, då mina två största rädslor är höga höjder och hav, särskilt de två kombinerade. Vilken tur att jag har med mig min världsvana "jag vet precis hur wickan fungerar" vän Ellinor som kan lugna mig. Atlanten är ju bara en liten pöl, lr hur?

 

Nämen Sverige, vi ses igen om tre veckor! So long!

    Taggar:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: