Tisdag 14.00

Inlägget postades:

Tur vi har tur med vädret iallafall...lr så inte! Regn idag oxå, så det blev lite shopping även idag. Handlartarmen i mitt hoppar av lycka medans de få, sällsynta pigmenten jag har i min hud skriker efter lite sol.

Igår flyttade vi hem till en av ellinors kompisar - Angelina. Supertrevlig tjej som även kan göra sig lite förstådd på svenska. Gjort allt för att få oss att känna oss välkomna, även den vackra skylten i bilden nedan. Imorse fick vi gofrukost à la amerika - amerikanska plättar med blåbär. Till det skulle man ha sirap, banan och jordnötssmör
Och låt mig säga att det kittlade dödskönt i kistan!


    Taggar:


  moa

jomen vist, han växer så det knakar =) armarna och bena börjar bli riktigt sådär knubbigt och goa, himla skillnad för bara någon vecka sedan.



hoppas det slutar regna där borta så ni får mååånga plusgrader och sol istället =) åsså kan ni väl passa på å sola lite åt mej med, för det lär dröja ett tag innan det blir någe utland för oss =) kram



Blogg: http://siemprealgo.blogg.se/


  Anonym

Ni verkar då bli bra omhändertagna i Amerikat, inga JR EWING taga alls. Här har det snöat och regnat om vartannat hurrves. Tur ni har det varmt och skönt. Var rädda om er, många kramar till er båda ,mamma.



Blogg:





Namn:
  Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Kommentar: